مواضع رسمی مصر برای کشورهای آمریکای لاتین تشریح شد

مواضع رسمی مصر برای کشورهای آمریکای لاتین تشریح شد

وزارت خارجه مصر نشستهایی با سفیران کشورهای آمریکایی لاتین و آمریکا و کانادا برای تشریح مواضع رسمی قاهره در قبال تحولات اخیر برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، منابع مصری اعلام کردند: تظاهرات کنندگان در میدان التحریر لحظه به لحظه در حال زیاد شدن هستند.

از سوی دیگر قبایل هواره با صدور بیانیه ای رسمی حمایت خود را از ارتش و امنیت ملی مصر اعلام کردند.

اهالی شبرا در قاهره آماده حرکت به سوی میدان التحریر هستند.این درحالی است که تظاهرات کنندگان در میدان التحریر عکس های عبدالفتاح السیسی را حمل می کنند و اطراف میدان با موانع آهنی قبل از برگزاری تظاهراتی میلیونی به منظور جلوگیری از درگیری میان تظاهرات کنندگان و طرفداران محمد مرسی محصور شده است.

از سوی دیگر وزارت خارجه مصر نشستهایی با سفیران کشورهای آمریکایی لاتین و آمریکا و کانادا برای تشریح مواضع رسمی مصر در قبال حوادث مربوط به انقلاب احیای روند دموکراتیک در مصر برگزار کرد.

خبر دیگر اینکه جنبش ششم آوریل مصر مجددا حمایت خود را از نخست وزیر شدن محمد البرادعی اعلام کرد.

از سوی دیگر محمد ابراهیم وزیر کشور مصر پیام تبریکی به مناسبت نزدیک شدن ماه مبارک رمضان به عدلی منصور رئیس جمهوری موقت و عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع مصر ارسال کرد.

از سوی دیگر پایگاه النشره لبنان از تدابیر امنیتی شدید در مقابل سفارت آمریکا پس از تظاهرات روز گذشته در اطراف این سفارتخانه خبر داد.

کد خبر 2092221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha